DISTRIBUIȚI

Radio Vacanța a lansat cea de-a cincea ediție a campaniei Brățara de Vacanță :

Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța. Anul acesta campania se desfășoară până pe 1 septembrie și este sponsorizată de Vivat, din grijă pentru familia ta, cu susținerea Bionect și Acutil, având ca partener principal Crucea Roșie Română, filiala Constanța.

̋Este vorba despre o ediție spectaculoasă a campaniei Brățara de Vacanță : Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța, poate cea mai spectaculoasă de până acum. Voluntarii de la Crucea Roșie și Vivat vor ajunge în toate stațiunile de pe litoral și vor distribui gratuit 20.000 de brățări de vacanță. Aceeași idee bună se concretizează și în acest an, fiind astfel unul dintre evenimentele litoralului 2014 ̋, a declarat managerul studioului Radio Constanța, Radio Vacanța, Daniel Sîrbu.

La conferința de presă de astăzi, coordonatorul proiectului, Adelina Tocitu, redactor Radio Vacanța/Radio Constanța a explicat cum îi ajută pe părinți acestă brățară. ̋Pe lângă faptul că vom fi pe toate plajele litoralului românesc, această brățara de vacanță le poate fi de folos familiilor care vin în vacanță, deoarece pe aceasta puteți trece elemente de identificare cum ar numărul de telefon al părintelui și numele copilului. În momentul în care copilul se rătăcește pe plajă, dacă el are pe mână această brățară cu numărul de telefon,

poate fi găsit foarte ușor ̋.

Ca o noutate în acest an, ̋brățările de vacanță vor ajunge și în farmaciile

independente semnalizate Vivat, din Staţiunea Mamaia, Eforie Nord, Costineşti, Saturn şi

Venus ̋, a spus Dragos Paiu, specialist marketing Vivat, din grijă pentru familia.Totodată,

brățările de vacanță vor fi şi în unităţile hoteliere care îşi vor dori acest produs, la recepţie.

Pe lângă cele 20.000 de brățări de vacanță, turiștii vor primi și 25.000 de hărți de

informare turistică. Acestea vor cuprinde toate stațiunile de pe litoral, dar și trasee turistice

din Dobrogea. Hărțile de informare turistică au fost realizate prin intermediul proiectului i-
tour.ro

Campania Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța se desfășoară anul acesta cu

sprijinul Crucea Roșie. Carmen Lungu, directorul Crucea Roșie, filiala Constanța a spus că

ales să se implice în acest proiect împreună cu voluntarii deoarece este o idee foarte bună,

iar pierderea copilului pe plajă reprezintă un eveniment traumatizant pentru întreaga

familie. ̋Eu știu ce inseamnă să-ți pierzi copilul pe plajă. Băiețelul meu a dispărut de lângă

mine pentru o fracțiune de secundă si am trăit un sentiment pe care nu-l pot descrie în

cuvinte ̋. În vara lui 2014 Crucea Roșie, filiala Constanța va dezvolta proiecte în tot județul.

Campania Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța – Brățara de Vacanță este un

proeict destinat turiștilor, familiilor care aleg să-și petreacă vacanța pe litoralul românesc,

motiv pentru care s-a bucurat de la bun început de susținea patronatelor din turism. Anca

Nedea Pavel, purtător de cuvânt al Asociției Patronale Mamaia este de părere că ̋România

anului 2014 are mare nevoie de astfel de proiecte și mă bucur să văd astfel de tineri frumoși

implicați în proiecte de responsabiliate socială. Asociația Patronală Mamaia sprijină acest

proiect, deoarece în fiecare an de când există industria turismului și aici nu vorbim numai

de perioada de după revoluție, problema copiilor care se rătăcesc pe plajă este una vie, de

actualitate, o problemă cu care se confruntă industria ospitality la nivel internațional, nu

România. Este un proiect benefic și eficient ̋.

Brăţara de Vacanţă este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile

de pe Litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, grupurilor de copii veniţi în tabără sau

cantonament alături de profesori, antrenori sau educatoare. Beneficiarii direcţi ai campaniei

sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani care poartă brăţara de vacanţă.

Campania „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” a fost

lansată în anul 2010 fiind o iniţiativă a Radio Vacanţa nominalizată la PR Award, la categoria

Buget Mic/Creativitate Mare.

Discuții

comments