DISTRIBUIȚI

Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Constanța informează turiștii care vin pe litoral că, în cadrul Comandamentului Litoral 2014, pot face sesizări dacă achiziționează produse sau li se prestează servicii neconforme. Astfel, turiștii care stau în Mamaia și care au de făcut reclamații se pot adresa locației CJPC din hotel Venus, telefon: 0241/831.933, cei din Costinești – sediu BTT, telefon: 0241/734.910, iar cei din Neptun – hotel Miorița, telefon: 0241/731.900.

Discuții

comments

2 COMENTARII

  1. Ce pot face turistii agresati de patronii de sezlonguri, unde se face plaja pe prosop? Am sesizat un politist comunitar dar…… nici o atitudine , pacat de investitiile facute in statiune, ramii cu un gust amar si nu doresti sa mai revii in momentul cand lucrurile personale sunt aruncate pe plaja de o persoana care s-a trezit patron de sezlonguri in zona hotelului Flora.

    • Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Constanța informează turiștii care vin pe litoral că, în cadrul Comandamentului Litoral 2014, pot face sesizări dacă achiziționează produse sau li se prestează servicii neconforme. Astfel, turiștii care stau în Mamaia și care au de făcut reclamații se pot adresa locației CJPC din hotel Venus, telefon: 0241/831.933, cei din Costinești – sediu BTT, telefon: 0241/734.910, iar cei din Neptun – hotel Miorița, telefon: 0241/731.900.

Comments are closed.