DISTRIBUIȚI

Pentru a promova ideea reciclării și a-i determina pe cetățeni să se gândească la obiceiurile lor de consum și la consecințele acestora asupra mediului, resurselor naturale și a calității vieții și sănătății, la nivelul UE se derulează campania Generation Awake. Expoziția itinerantă ce promovează conceptul de ”economie ecologică” îndeamnă publicul să își manifeste susținerea prin aderarea la comunitatea social media. Expoziția poate fi vizitată în această vară în stațiuni de vacanță populare din șapte state membre ale UE – Bulgaria, Croația, Grecia, Italia, Portugalia, Franța și România – țări care înregistrează o rată scăzută de reciclare. Expoziția care este instalată în piațeta Perla din Mamaia își propune să atragă până în ultima zi de staționare (1 august) cât mai mulți vizitatori. Începând de marți, 22 iulie, vizitatorii expoziției vor avea ocazia să-l vadă în acțiune pe Aurel Gunoier, mascota simpatică a campaniei, care va defila zilnic pe plajă, invitând copiii și părinții să viziteze expoziția și să participe la activitățile pregătite de organizatori. Pe 22 și 23 iulie, dar și în weekend-ul care urmează (26 și 27 iulie), Aurel Gunoier va pregăti activități care să-i antreneze pe curioși și va oferi peste 1.200 de premii celor mai sârguincioși turiști din stațiune. Într-o atmosferă veselă și antrenantă, publicul va fi invitat să se informeze de pe panourile expuse pentru a câștiga cele peste 300 de premii puse zilnic în joc la concursul de tip Roata Norocului.

Discuții

comments