DISTRIBUIȚI

Reţeaua de socializare Facebook a început să invite utilizatorii să îşi revizuiască setările privind confidenţialitatea, pentru a-i ajuta să controleze mai bine ceea ce publică şi distribuie pe această platformă.
Un dinozaur albastru apare pe ecranul utilizatorilor Facebook şi îi ghidează prin mai multe opţiuni legate de informaţiile personale.
Oficialii Facebook au vorbit în iunie despre această modificare a criteriilor de confidenţialitate, după ce reţeaua a fost criticată când a anunţat că va utiliza informaţiile despre site-urile vizitate de utilizatorii săi pentru o mai bună distribuire din punct de vedere al domeniilor de interes a materialelor publicitare afişate fiecărui utilizator în parte.
Potrivit Facebook, utilizatorii vor putea să dezactiveze această funcţie nouă.
Reţeaua Facebook, care are peste un miliard de utilizatori, este adesea dată în judecată şi acuzată că nu protejează îndeajuns datele personale ale utilizatorilor în relaţia cu alte aplicaţii sau cu agenţiile de publicitate.

Discuții

comments