DISTRIBUIȚI

Specialiștii au ajuns la concluzia că sunt mai multe soluții eficiente pentru a scăpa de mahmureală. Una dintre ele – bea apă înainte să adormi. Serviciul Național de Sănătate al SUA te sfătuiește să bei un pahar de apă înainte de culcare și să păstrezi unul aproape de pat, în caz că ți se face sete pe parcursul nopții. Dacă uiți să bei apă înainte să adormi, din motive evidente, fă asta dimineața, când organismul îți va cere apă din cauza deshidratării, scrie buzzfeed.com. Totodată, este indicat să iei un paracetamol când te trezești. Paracetamolul și ibuprofenul sunt alegeri bune, dar uită de aspirină, pentru că ar putea să-ți irite și mai puternic stomacul și să-ți intensifice starea de greață. Dacă somnul este o opțiune și vrei să dormi, nu ezita. Oricât de mult ți-ai dori să faci asta, nu există nicio dovadă că a sta într-o cameră întunecată o zi întreagă te va ajuta. Nu strică să dormi dacă nu te simți prea grozav. O altă soluție? Fă ceva care să-ți distragă atenția de la starea de mahmureală. Multă lume preferă să meargă la alergat, dar ăsta nu este un remediu garantat. Specialiștii spun că, într-adevăr, alergatul ți-ar putea distrage atenția, dar la fel de bine o poate face și un film sau un joc video. Dau randament și: consumul de băuturi pentru sportivi, cola cu zahăr, dar și consumul de carbohidrați.

Discuții

comments