DISTRIBUIȚI

În cele trei luni de activitate, Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa a efectuat peste 800 de controale şi a aplicat amenzi în valoare de peste 11 milioane şi jumătate de lei.

Turiştii au depus, din iunie şi până în august, aproape 500 de reclamaţii în cele trei structuri ale Comandamentului, nemulţumirile lor vizând de la plata unor servicii de care nu au beneficiat, la restituirea diferenţei între preţul afişat pe site şi preţul cerut la recepţie pentru cazare.

Turiştii s-au plâns şi de condiţiile de cazare oferite, sub standardele pretinse de stelele afişate, sau că nu li s-a permis să se aşeze în zona de şezlonguri cu cearşafuri.

Alimentele expirate, condiţiile improprii de depozitare, igiena precară din bucătării sau informaţiile incomplete din meniuri au fost alte nereguli semnalate de turişti şi confirmate de controalele inspectorilor de la protecţia consumatorilor în această vară.

Discuții

comments