DISTRIBUIȚI

Prin show-ul oferit de reprezentanții stațiunii Mamaia și litoralului românesc, standul României de la WTM London 2014 a devenit punctul de atracție al celui mai mare târg internațional dedicat turismului.

Destinațiile fabuloase ale lumii, de la țările și stațiunile turistice pe care toată lumea aspiră să le viziteze, până la cele mai puțin cunoscute, își expun în aceste zile atracțiile în cadrul WTM London. În premieră absolută, stațiunea Mamaia este reprezentată la Londra.

Prima participare a stațiunii Mamaia la WTM London a debutat miercuri seara cu un spectacol aparte, reprezentanții noștri reușind să surprindă în cel mai plăcut mod mulțimea de vizitatori și expozanți. Stațiunea Mamaia a oferit un show unic cu costume spectaculoase de carnaval, dansatori profesioniști, momente artistice, românce superbe, proiecții video cu atracțiile litoralului românesc și din Carnavalul Mamaia.

Cea mai reușită petrecere a târgului, cea de la standul României, a continuat și după spectacol, spun reprezentanții României, când s-a încins o horă românească în toată regula, pe care mulțimea de vizitatori a savurat-o din plin, mai ales că s-a ciocnit și tradiționala țuică românească.

Spectacolul de miercuri seara a făcut parte din WTM Festivals, o secțiune a târgului care încurajează promovarea cât mai informală și inedită a destinațiilor turistice și în cadrul căreia Mamaia a avut un spectacol propriu alături de alte 8 cunoscute destinații – Egipt, Filipine, Belgia, Caraibe, Africa de Est și de Vest, Cipru și Taiwan.

În perioada 13-16 noiembrie 2014, spectacolul de promovare a stațiunii Mamaia prezentat la Londra, cu personajele și costumele extraordinare de carnaval, va ajunge și la București, la Târgul de Turism al României de la Romexpo.
Proiectul este realizat de Fashion Luxury Events și susținut de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunării.

Discuții

comments