DISTRIBUIȚI

Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau în calcul introducerea României în cataloagele proprii de prezentare a destinațiilor turistice, după discuțiile purtate la târgul internațional de profil „World Travel Market’ (WTM), desfășurat la Londra, a declarat, pentru AGERPRES, vicepreședintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Mirela Matichescu.

„Anul acesta a fost o ediție record a târgului de la Londra, din punct de vedere al participării României. Reprezentanții industriei noastre de turism au stabilit multe parteneriate și au reușit să convingă touroperatorii să ia în calcul România ca destinație turistică. Am remarcat și o diversificare a ofertelor cu care au participat firmele românești la acest târg. Pe lângă promovarea tradițiilor, anul acesta touroperatorii privați au organizat și spectacole în standul României. Mă refer la carnavalul Fashion Luxury Events pentru promovarea litoralului și a stațiunii Mamaia”, a precizat Mirela Matichescu, șeful delegației României la Londra.

Peste 60 de companii românești au participat, în perioada 3-6 noiembrie, la cea de a XXXV-a ediție a Târgului Internațional de Turism „World Travel Market” (WTM) de la Londra. 80% dintre companii au fost agenții de turism, 5% hoteluri și 15% asociații de promovare turistică.

Ca stand, anul acesta a fost o îmbinare între clasic și modern. Suprafața de generoasă, de 322 de metri pătrați, a permis expozanților să organizeze demonstrații de sculptură în lemn, de pictat iconițe, de tehnică a încondeierii ouălor, defilări de modă. Am participat la mai multe întâlniri. Am fost la summitul miniștrilor, unde secretarul general al Organizației Mondiale a Turismului, Taleb Rifai, a subliniat principalele tendințe în industria turistică la nivel mondial. S-a vorbit despre importanța organizării mega-evenimentelor. Este un segment pentru care și România are un potențial ridicat, mai ales în marile orașe, unde avem suportul tehnic pentru turismul de MICE”, a explicat reprezentantul ANT.

Potrivit Mirelei Matichescu, la eveniment au avut loc și întrevederi cu touroperatori din Orientul Mijlociu și s-a luat în discuție introducerea României în cataloagele de prezentare ale operatorilor de turism din această zonă.

„De asemenea, am avut întrevederi cu reprezentanți din Orientul Mijlociu și am luat în discuție introducerea României în cataloagele de prezentare ale operatorilor de turism de pe piața din această zonă. Consider că implicarea din ce în ce mai activă a industriei de turism românești pentru promovarea pieței autohtone este o necesitate și sunt convinsă că rezultatele nu vor întârzia să apară. Noi, ca Autoritate de Turism, în cadrul acestui târg, am oferit spațiu gratuit operatorilor în standul României. Anul acesta, operatorii au fost mult mai implicați și cu oferte mult mai diversificate în special pe partea de incoming”, a adăugat ea.

Discuții

comments