DISTRIBUIȚI

Dracula este cunoscut în toată lumea, înclusiv în ţările arabe şi Asia, iar dacă ar fi exploatat ar putea aduce sute de mii de turişti, pe când de Eminescu, unul dintre marii poeţi ai lumii, nu vorbeşte nimeni din străinătate, poate doar la Chişinău, a declarat Alin Burcea, proprietarul unei dintre cele mai mari agenţii de turism din ţară.

„În turism, România poate vinde în străinătate sau ceva foarte cunoscut ca brand, sau ceva unic. Dracula îndeplineşte amândouă condiţiile”, a declarat  Alin Burcea, prezent la târgul internaţional de turism care se desfăşoară în această săptămână la Londra.

Burcea vrea să lanseze, în parteneriat cu o agenţie britanică, un circuit Dracula care va fi promovat atât pe piaţa britanică, cât şi în SUA, Asia şi ţările arabe.

„Am observat, din discuţiile pe care le-am avut cu oameni din diverse ţări, că toată lumea ştie de Dracula. Este cunoscut inclusiv în ţările arabe şi în Asia. Dacă vorbeşti, în schimb, de Eminescu, pe care noi îl considerăm unul dintre marii poeţi ai lumii, n-a auzit nimeni şi e cunoscut, în afara ţării, doar la Chişinău”, a mai spus Alin Burcea, citat de Mediafax.

El crede că dacă va fi exploatat eficient, mitul Dracula poate aduce în România sute de mii de turişti străini.

„Doar cu Dracula sau cu Delta putem atrage mulţi turişti străini. Cum să vinzi litoralul românesc în străinătate? Putem concura cu Italia, Croaţia, Spania, Turcia sau Grecia? Putem concura cu muntele cu Austria? Am vorbit cu parteneri din Tunisia şi Maroc şi chiar şi ei sunt interesaţi de un circuit Dracula în România”, a mai spus Burcea.

 

Discuții

comments