DISTRIBUIȚI

Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau in calcul introducerea Romaniei in cataloagele proprii de prezentare a destinatiilor turistice, dupa discutiile purtate la targul international de profil „World Travel Market’ , desfasurat la Londra, a declarat vicepresedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), Mirela Matichescu.

Peste 60 de companii romanesti au participat, in perioada 3-6 noiembrie, la cea de a XXXV-a editie a Targului International de Turism „World Travel Market” (WTM) de la Londra.

80% dintre companii au fost agentii de turism, 5% hoteluri si 15% asociatii de promovare turistica.

„Ca stand, anul acesta a fost o imbinare intre clasic si modern. Suprafata de generoasa, de 322 de metri patrati, a permis expozantilor sa organizeze demonstratii de sculptura in lemn, de pictat iconite, de tehnica a incondeierii oualor, defilari de moda. Am participat la mai multe intalniri. Am fost la summitul ministrilor, unde secretarul general al Organizatiei Mondiale a Turismului, Taleb Rifai, a subliniat principalele tendinte in industria turistica la nivel mondial. S-a vorbit despre importanta organizarii mega-evenimentelor. Este un segment pentru care si Romania are un potential ridicat, mai ales in marile orase, unde avem suportul tehnic pentru turismul de MICE”, a explicat reprezentantul ANT.

Potrivit Mirelei Matichescu, la eveniment au avut loc si intrevederi cu touroperatori din Orientul Mijlociu si s-a luat in discutie introducerea Romaniei in cataloagele de prezentare ale operatorilor de turism din aceasta zona.

Discuții

comments