DISTRIBUIȚI

Reprezentanții Centrului Județean pentru Protecția Consumatorilor din Covasna au oferit publicului o listă cu cele mai bizare sesizări primite de la oameni.

Un consumator din comuna Poian reclamă un operator economic că monumentul funerar comandat nu este executat după un model din cimitirul reformat, acesta având niște dungi negre, scrie rtv.net

Un alt consumator reclamă faptul că mașina de spălat rufe cumpărată nu spală cantitatea de 6 kg rufe, mai ales dacă sunt rufe colorate.

Un consumator din Sf. Gheorghe a reclamat faptul că firma de curierat prin care a primit un pachet nu a vrut să urce până la ușa apartamentului, rugând la interfon proprietarul să coboare. Altul s-a plâns că a cumpărat un produs de la o farmacie, respectiv un supliment alimentar, cartilagiu de rechin care miroase a hoit.

Un consumator care se afla cazat la un hotel din orașul Covasna reclamă faptul că sunt difuzate prea multe canale tv în limba maghiară.

Cu toate acestea, plângerile de mai sus nu se compară cu plângerile consumatorilor din alte țări.

Asociația Agențiilor Britanice de Turism (ABTA) a primit de-a lungul timpului mii de plângeri caraghioase din partea turiștilor care au plecat în vacanță prin intermediul agențiilor de turism. Topul celor mai ridicole reclamații făcute de turiști arată ca o anecdotă memorabilă dintr-un text umoristic.

De multe ori am nevoie să cumpăr lucruri în timpul siestei. Această practică ar trebui interzisă„.

„În vacanță mea în Goa, în India, am fost dezgustat să văd că, în aproape fiecare restaurant, se servea curry. Nu-mi place mâncarea picantă„, este o altă plângere frecventă.

Plaja prea… nisipoasă, ba nisipul prea fierbinte, despre care broșura turistică nu menționa nimic, ba că nisipul de pe plajă nu era la fel ca nisipul de pe broșură, sunt alte motive de nemulțumire.

Pe broșură arata că este alb, dar, în realitate, a fost mai degrabă galben„.

La fel de memorabile sunt și următoarele plângeri:

Nu ne-a spus nimeni că vor fi pești în mare. Copiii au fost speriați„.
Copiii au fost extrem de dezamăgiți când le-am spus că renii nu pot să zboare. Trebuie să menționați acest lucru pe viitor, în broșură„.
Eu și logdnicul meu am cerut să avem paturi separate în cameră când am făcut rezervarea, dar am primit o camera cu un pat king size. Sunteți responsabili pentru așa și vrem să fim despăgubiți pentru faptul că eu am rămas însărcinată. Acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă ne-ați fi oferit camera pe care am solicitat-o„.

 

Discuții

comments