DISTRIBUIȚI

Mai mulţi turişti sosiţi astăzi pe litoralul Mării Negre s-au trezit în faţa unei surprize extrem de neplăcute.

Ajunşi la recepţia hotelului Diana din Eforie Nord, aceştia au constatat că nu au unde să se cazeze. Asta, deşi făcuseră rezervări încă din primele luni ale anului, prin agenţiile de turism.

Reprezentanţii Centrului OPC Costineşti ne-au declarat că au primit 6 reclamaţii de acest fel şi că se încearcă încheierea unor înţelegeri amiabile.

Unii dintre turişti au fost cazaţi, în cele din urmă, în hotel, iar alţii au fost direcţionaţi către unităţi similare şi au primit, drept compensare, două nopţi suplimentare de cazare.

Hotelul Diana din Eforie Nord, de numai două stele, este operat de THR Marea Neagră şi a primit nota 6.4 pe unul dintre cele mai cunoscute pagini de internet, dedicate rezervărilor online.

Am încercat să luăm legătura cu repezentanţii THR Marea Naeagră, pe care am fi dorit să îi întrebăm, în principal, din cauză s-a produs acest incident şi ce măsutri vor lua pentru a se asigura că nu-şi vor lăsa clienţii pe străzi.

Demersul nostru s-a izbit de atitudinea unui reprezentant al THR Marea Neagră, care a refuzat, foarte ţâfnos, dialogul cu noi.

Nu ştim cine este domnul în cauză, deoarece a refuzat să se prezinte, însă presupunem că este cineva cu putere de decizie cel puţin pe plan local, deoarece secretariatul THR ne-a făcut direct legătura cu dumnealui.

Puteţi asculta, mai jos, un scurt schimb de replici avut cu persoana în cauză. Deocamdată, este neclar cine a greşit, însă atitudinea şi tonul angajatului THR Marea Neagră nu exclud nici un rezultat.

———————————————————-

UPDATE – I-am solicitat un punct de vedere şi managerului general al THR Marea Neagră, Virgil Stan, însă, până la ora aceasta (22.30), nu am primit nici un răspuns.

Discuții

comments