DISTRIBUIȚI

Agențiile membre ale Asociației Naționale a Agențiilor de Turism, care vând vacanțe pe litoralul românesc nu sunt răspunzătoare de situația de overbooking creată la începutul săptămânii la unele hoteluri din sudul litoralului. Rezervările efectuate de către agențiile ANAT pentru clienții lor au fost și sunt confirmate de către unitățile de cazare, în baza contractelor bilaterale.

Agențiile de turism membre ANAT și-au respectat obligațiile față de turiștii care au cumpărat pachete la hotelurile respective, la fel și față de partenerii hotelieri.

“Agențiile noastre și-au îndeplinit obligațiile asumate față de turiști, așa cum au făcut-o și o vor face de fiecare dată. Menționăm că agențiile membre ANAT au aflat de această situație odată cu sosirea turiștilor la unitățile hoteliere, nefiind anunțate din timp de către hotelieri. Chiar și așa, agențiile s-au implicat pentru a găsi soluții alternative, întrucât turiștii nu aveau nicio vină. Pentru a compensa neplăcerea creată, au fost acordate de către unitățile hoteliere în cauză alternative la cazare sau compensații suplimentare, precum upgrade la regimul de masă, la clasificarea hotelului, zile suplimentare de cazare, toate acestea fără alte costuri”, a declarat Aurelian Marin, președinte ANAT.

Mai mulţi turişti sosiţi luni pe litoralul Mării Negre s-au trezit în faţa unei surprize extrem de neplăcute. Ajunşi la recepţia hotelului Diana din Eforie Nord, aceştia au constatat că nu au unde să se cazeze. Asta, deşi făcuseră rezervări încă din primele luni ale anului, prin agenţiile de turism.

Probabil, efect al acestui incident, inspectorii ANPC au demarat un control în forță, în această după-aamiază, la unități de cazare din stațiunile din sudul litoralului.

Discuții

comments