DISTRIBUIȚI

Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatprului, Marius Dunca a făcut publice rezultatele controalelor pe care el însuși le-a condus, marți după-amiază, în sudul litoralului, după incidentul de ieri, când turiști care au aveau rezervate cazări la Hotelul Diana din Eforie Nord s-au trezit că sunt trimiși la alte unități, pe motiv că hotelul era plin. Mai exact, în vârf de sezon estival, hotelierii practică overbooking-ul, adică încasează bani anticipat pentru cazare de la mai mulți turiști, pentru aceleași paturi, în aceeași perioadă.

„Am efectuat un control in statiunea Saturn pentru a verifica situatia turistilor carora nu li se punea la dispozitie cazarea contractata. Am constatat:
– vina este a proprietarului hotelului
– hotel construit din 1970 in care s-au facut investitii doar in bai
– conditii de cazare necorespunzatoare
– scaune rupte
– fete de masa murdare
Proprietarul si-a asumat angajamentul ca, pana in sezonul viitor, va moderniza hotelul”, spune președintele ANPC pe pagina de Facebook, mesaj însoțit de fotografii. Cele două hoteluri amendate sunt Aida și Cleopatra, din Saturn.

 

Discuții

comments