DISTRIBUIȚI

CNADNR amână asfaltarea tronsonului betonat Bucureşti-Fundulea de pe Autostrada Soarelui.

Reparaţiile capitale urmează să fie executate după concesionarea autostrăzii şi nu în această toamnă, cum se anunţase acum câteva luni de la conducerea companiei.

„Deşi sectorul va fi dat către un concesionar, politica de execuţie de lucrări şi modul în care se instituie aceste restricţii va fi apanajul CNADNR-ului în continuare, deci constructorul nu va putea executa eventuale lucrări fără avizul şi acordul nostru şi al Poliţiei Rutiere. Vom avea grijă ca aceste lucrări să nu afecteze sezonul viitor estival”, a declarat directorul general adjunct al CNADNR, Cristian Andrei.

Proiectul pentru asfaltarea celor 26 de km ai tronsonului de autostradă este estimat la 30 de milioane de euro și este necesar pentru a rezolva problema gropilor care apar în sezonul rece din cauza fenomenului de îngheț-dezgheț.

„Soluţia care este deja aprobată este frezarea a 8 centimetri a betonului de ciment şi înlocuire cu asfalt. Va fi un şantier şi lucrările se vor face sub circulaţie. Se va lucra pe jumătate de cale. Încercăm să rezolvăm până la sfârşitul anului”, spunea în februarie, Florin Dascălu, adjunctul Direcţiei de Întreţinere de la CNADNR.

Tronsonul Bucureşti – Fundulea a fost construit în 2004 din dale de ciment, care suferă degradări, mai ales pe prima bandă, destinată traficului greu, acolo unde uzura este mai mare.

Discuții

comments