DISTRIBUIȚI

Peste 120 de maşini au luat startul celei de-a 18-a ediţii a Raliului Gumball 3000, Dublin to Bucharest, raliu ce are loc în perioada 30 aprilie – 7 Mai. Linia de sosire este la Bucureşti, în Piaţa Constituţiei.

Printre participanţii la raliu, veniţi din toată lumea, se numără şi celebrul DJ AFROJACK, câştigătoarea premiului Grammy, rapper-ul EVE, starurile hip hop BUN B şi THE ALCHEMIST, actorul principal al serialului Baywatch DAVID HASSELHOFF, şoferii de curse de Formula 1 DAVID COULTHARD şi JEAN ALESI, artistul din New York FUTURA şi iconu-ul skateboarding-ului TONY HAWK. Alături de vedetele raliului, alţi zeci antreprenori şi pasionaţi de maşini, vor parcurce 3.000 de mile de la Dublin la Bucureşti, în doar 6 zile!

Mulţi dintre cei care vor lua startul la Dublin vor trece linia de sosire la Bucureşti.

Fiecare oraş va găzdui o expoziţie spectaculoasă de maşini care reprezintă ‘istoria automobilului’ de la maşinile clasice, de epocă, la cele moderne de azi, incluzând: Pagani, Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Porsche, Aston Martin, Koenigsegg, Jaguar, Bentley şi Rolls Royce, alături de cele cu un concept futurist.

Startul cursei a avut loc pe 1 mai, la Dublin, urmând un incredibil traseu ce traversează 11 ţări înainte de linia de sosire la Bucureşti, la Palatul Parlamentului, în seara zilei de vineri, 6 mai.

Petrecerile şi demonstraţiile de maşini vor continua în Bucureşti până sâmbătă, 7 mai,
Gumball 3000 găzduind un festival de super maşini, sporturi de acţiune şi muzică.

FESTIVALUL GUMBALL:
Supermaşini, Sporturi de acţiune şi Muzică

În parteneriat cu Christie’s (Kerring Group), Fundaţia Gumball 3000 găzduieşte licitaţii de caritate pe tot parcursul evenimentului, pentru strângerea de fonduri şi sprijinirea proiectelor tinerilor, care să îmbunătăţească educaţia şi infrastructura în comunităţile sărace din întreaga lume.

Printre partenerii oficiali ai evenimentului se numără: Shell, Betsafe, Incase, JetSmarter şi Christie’s, dar şi Departamentele de Cultură şi Turism din Dublin, Edinburgh, Londra, Praga, Budapesta şi Bucureşti.

Gumball 3000 a fost lansat în 1999 de către antreprenorul britanic Maximillion Cooper, din dorinţa de a combina sporturile de acţiune, automobilele şi muzica, pentru a crea un brand pentru un stil de viaţă popular. Totul a început când Maximillion şi-a invitat prietenii celebri într-un traseu prin Europa, conducând maşini frumoase şi găzduind petreceri legendare la care au participat nume precum Kate Moss, Jamiroquai, Kylie Minogue şi Johnny Knoxville.

În următorii zece ani, conceptul a crescut de la un raliu alimentat de mituri, la un brand global care a atras companii de renume precum Nike, You Tube, Fiat and Red Bull, dar şi participarea unor celebrităţi, printre care: deadmau5, David Hasselhoff, Snoop Dogg, EVE, Travis Barker, Xzibit, Adrien Brody, Tyson Beckford, David Guetta, Tony Hawk şi Dennis Rodman.

Maximillion Cooper a lucrat în calitate de director de creaţie pentru branduri mari din lumea automobilelor şi a modei, precum Puma, Adidas Originals, Morgan Motor şi Fiat, iar 2015 a fost votat în ‘Top 50 cele mai influente persoane din industria auto’, de publicaţia americană de lifestyle, Complex magazine.

Gumball 3000 combină automobilele, muzica, sporturile de acţiune şi cultura populară pentru un eveniment unic care este urmărit de peste 60 de milioane de telespectatori, şi are peste 100 de milioane de fani în social media. Grupul Gumball 3000 deţine opt companii de
divertisment, finanţe şi modă, cu reprezentanţe de vânzare în peste 30 de ţări. Brandul
Gumball 3000 a fost evaluat recent de revista Forbes la peste 300 de milioane dolari.

Fundaţia Gumball 3000: Brandul Gumball 3000 a devenit unul prolific în cultura populară şi prin canalizarea mijloacelor colective a membrilor săi, mulţi dintre aceştia fiind incluşi în topul Forbes 500 CEO şi celebrităţi internaţionale. Fundaţia Gumball 3000 a fost înfiinţată în 2013, pentru a ajuta tinerii fără posibilităţi, prin educaţie, infrastructură şi proiecte de agreement.

Fundaţia lucrează împreună cu mai mulţi parteneri comerciali la nivel mondial pentru a sprijini eforturile caritabile şi pentru a ghida acţiunile lor filantropice către acele cauze pe care Gumball le poate identifica din poziţia sa unică de brand cultural de succes pentru tineri.

Printre partenerii în acţiunile de caritate şi ambasadori, se numără: Fondul copiilor Nelson Mandela, Laureus Sport for Good, Fundaţia Tony Hawk, Fundaţia Sir Simon Milton, When You Wish Upon A Star, Tony Hawk, şi HH Prinţul Talal MA Al-Faisal Al-Saud din Arabia Arabia.

Discuții

comments