DISTRIBUIȚI

A început Caravana Google, astăzi, la Constanţa, cu poveşti de promovare a destinaţiilor autohtone şi cu portretul călătorului digital.
Intenţia este de a pune în valoare oportunităţile pe care le oferă instrumentele de marketing online, pentru dezvoltarea conceptului de management integrat al destinaţiilor turistice.
Preşedintele ANT, Anca Pavel Nedea, crede că primele astfel de organizaţii vor apărea în aproximativ 3 luni, dar a observat slaba reacţie a agenţilor economici de pe litoral.

„Mi-aș fi dorit, pentru litoralul românesc, o participare mult mai numeroasă, nu a oficialităților, ci a agenților economici care operează, unii, de foarte mult timp pe litoral, s-au lovit de foarte multe probleme în managerierea unei destinații. Nu au simțit că au o voce pe care să o facă auzită în luarea unei decizii în managementul destinației și acum noi le oferim instrumentul să facă asta. M-aș fi așteptat din partea comunității locale la o participare mai numeroasă“, spune președintele ANT.

Intitulată „Managementul destinaţiilor: online şi offline”, caravana este organizată în perioada 19 septembrie – 3 noiembrie, în mai multe oraşe din ţară.
La Constanţa, prima conferinţă din cadrul caravanei a fost organizată cu sprijinul Camerei de Comerţ şi al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc.

caravana-1

caravana-2caravana-3

Discuții

comments