DISTRIBUIȚI

Strategia de promovare a litoralului românesc continuă cu accent pe Incoming, strategie care include infotrip-uri, acţiuni de networking şi de promovare pe pieţele cu potenţial de atragere turişti către Litoral.

Pentru al treilea an la rând, Asociația Litoral Delta Dunării participă la târgul de turism „Tour&Travel” Varşovia, în standul Autorităţii Naţionale pentru Turism.

Astfel, în perioada 24-26 noiembrie, o delegaţie comună a Asociaţiei Litoral – Delta Dunării şi Consiliului Judeţean Tulcea se află la Varşovia, pentru a convinge touroperatorii polonezi că Litoralul Românesc şi Delta Dunării reprezintă destinaţii turistice foarte atractive, atât ca tarife, cât mai ales ca şi evenimente şi atracţii.

Tradiţiile dobrogene vor fi prezentate la târgul de la Varşovia de ansamblul de dansuri populare „Danubius”, care va susţine două reprezentaţii vineri după-amiază şi încă una sâmbătă dimineaţă.

unnamed-1 unnamed-2 unnamed-3 unnamed-4 unnamed-5 unnamed

Discuții

comments

Lasă un răspuns