DISTRIBUIȚI

„În această săptămână lansăm un mic test în Australia și Thailanda, care oferă companiilor posibilitatea de a plasa anunțuri în aplicația Messenger”, a anunțat compania pe blogul oficial. Pentru utilizatori acest anunț înseamnă probabil un nou motiv să se enerveze când folosesc Messenger însă pentru companie reprezintă o nouă oportunitate de a face și mai mulți bani, transmite Digi24.ro.

Potrivit anunțului, „o companie poate plasa un anunț într-o zonă a aplicației Messenger de sub conversațiile recente, similar cu modul în care sunt plasate notificări despre zile de naștere. Nimeni nu va vedea un anunț într-o conversație fără să facă clic pe o reclamă sau fără a începe o conversație cu un brand – aceste anunțuri de test nu vor apărea în conversații”. Cu alte cuvinte brandurile nu vor putea contacta utilizatori în Messenger.

De asemenea, utilizatorii Messenger vor avea opțiunea de a scăpa de reclame. Tot ce trebuie să faceți este să mergeți la meniul drop-down și să alegeți ascunderea sau raportarea anunțului respectiv. Raportarea / ascunderea un anunț funcționează la fel ca pe platforma Facebook: aceasta va face ca anunțul să dispară pentru totdeauna, dar acesta va fi înlocuit de un altul.

Facebook spune că va examina datele care rezulta din acest test înainte de a decide dacă să extindă anunțurile către restul lumii.

Discuții

comments