DISTRIBUIȚI

Săptămâna aceasta Asociaţia Litoral – Delta Dunării se află a treia oară în Israel, pentru a promova litoralul românesc, Mamaia, Satul de Vacanţă şi Delta Dunării la târgul internaţional de turism IMTM Tel Aviv, 7-8 februarie 2017.

„În urma unui proiect reuşit în 2015, prin care Asociaţia Litoral – Delta Dunării a susţinut în mod independent printr-o campanie de publicitate promovarea staţiunii Mamaia prin intermediul a cinci posturi de radio din Israel, în 2015 au ajuns pe litoral 4500 turişti israelieni, iar în 2016 aproximativ 7000 turişti israelieni au venit cu trei curse charter pe săptămână şi au vizitat staţiunile Mamaia, Năvodari şi Eforie“, susține președintele Asociației Litoral Delta Dunării, Corina Martin.

Tot ea subliniază faptul că entitatea pe care o patronează continuă eforturile pentru creșterea numărului de turiști care vin din Israel pentru a vizita litoralul românesc al Mării Negre, dar și Delta Dunării.

„În premieră, anunţăm că în vara 2017 ajungem la 4 zboruri/săptămână şi estimăm peste 8000 turişti israelieni în această vară pe litoral. Am reuşit să extindem numărul staţiunilor aflate în oferta touroperatorului israelian Meshek Wings, astfel încât din această vară vorbim despre Mamaia, Năvodari, Eforie, Neptun şi Costineşti“, continuă Corina Martin.

Discuții

comments