DISTRIBUIȚI

Magazinele online așteaptă vânzări cu până la 80% mai mari pentru sărbătorile din februarie și martie, respectiv Sf. Valentin, Dragobete, 1 și 8 Martie, cele mai mari vânzări fiind estimate la categoria bijuteriilor, dar și a articolelor de culoare roșie, conform unui comunicat al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), citat de Agerpres.

„Magazinele membre ARMO au pregătit o gamă variată de cadouri potrivite pentru Sf. Valentin și Dragobete, cât și pentru perioada 1-8 Martie. Comerțul online oferă o modalitate facilă de a accesa o gamă largă de produse din confortul propriei case, precum și prețuri și servicii mai bune. Încurajăm clienții să achiziționeze produse de la magazinele românești cunoscute“, a spus directorul executiv al ARMO, Florinel Chiș.

Cele mai mari vânzări sunt așteptate la categoria bijuteriilor, a cosmeticelor și cea a lenjeriei intime.

„Estimăm o creștere de 80% față de aceeași perioadă a anului trecut. În primul trimestru din 2016, am avut vânzări de 350.000 de euro, media pe comandă fiind de 180 de lei. Am pregătit stocuri consistente pentru cele mai bine vândute și, în mod special, pentru produsele de culoare roșie, specifice acestei perioade“, a precizat Cristina Vasile, fondator al unui magazin online, membru AMRO.

Totodată, unele dintre magazine anunță campanii personalizate, dar și colecții dedicate.

Reprezentanții AMRO spun că, pentru bărbați, în acest an s-a concentrat oferta pe butoni personalizați cu hobby-uri — tenis, golf, echitație, călătorii, auto, motociclism, fotografie.

Discuții

comments

Lasă un răspuns