DISTRIBUIȚI

Centrul INFOTRAFIC din cadrul Poliției Române anunță că marți, pe autostrada A2 București – Constanța se execută lucrări asupra carosabilului între kilometrii 111+600 și 106+600 de metri, pe sensul de mers către Capitală. Din acest motiv, circulația rutieră în zona lucrărilor este deviată pe calea numărul 1. De asemenea, pe sensul către litoral al autostrăzii se execută anumite lucrări la partea carosabilă la kilometrul 15+870 de metri, în zona localităţii Cernica, județul Ilfov. Lucrările se realizează pe banda numărul unu și se preconizează că se vor încheia în data de 30 mai 2017.

Amintim că traficul rutier pe podul de la Agigea (DN39, județul Constanța) a fost întrerupt, din cauza unor lucrări, până în data de 25 mai 2017. Măsura are ca principal scop pregătirea acestui pod pentru circulația din sezonul estival, în condiții de siguranță (foto).

Închiderea totală a traficului pe pod este necesară în această perioadă pentru tensionarea finală a cablurilor (înlocuite în perioada septembrie-decembrie 2016), demontarea ancorajului provizoriu de pe pilonul central și montarea elementelor rosturilor de dilatație ale podului.

În perioada în care podul de la Agigea va fi închis, Canalul Dunăre-Marea Neagră va putea fi traversat în condiții optime pe noul pod (Podul Apolodor), cu parcurgerea unei distanţe suplimentare de 2,8 km. Pentru evitarea blocajelor în trafic, ruta alternativă propusă este următoarea:

-nodul rutier A4 (intersecţie cu DN39, Agigea) – A4 (intrare port Constanţa Sud) – podul nou peste Canalul Dunăre – Marea Neagră – bretea acces la DN39A – DN39A – DN39 (Eforie Nord – Agigea).

După redeschiderea podului, toate cele patru benzi vor putea fi utilizate fără restricții de circulație, pe întreaga durată a sezonului estival. În cazul în care vremea va fi favorabilă (fără vânt puternic) și va permite finalizarea lucrărilor într-un termen mai scurt, podul de la Agigea poate fi redeschis mai devreme.

Pe de altă parte, podul care face legătura între staţiunea Mamaia şi oraşul Năvodari este în plin şantier de reabilitare, însă lucrările au fost oprite. Podul este tranzitat de constănțenii și turiștii care se deplasează spre zonele Corbu-vadi, Histria-Sinoe sau spre Delta Dunării și Tulcea, pe DJ 226. Motivul ţine de semnarea unui contract cu compania de electricitate, dar şi de mutarea unei conducte de apă, a declarat pentru Radio Constanța, managerul de proiect, Adrian Constantin. Proiectul prevede extinderea podului la 4 benzi de circulaţie. Constructorul ar putea relua lucrările în maximum două săptămâni, iar reparaţiile s-ar putea încheia în luna septembrie anul acesta.

Discuții

comments

Lasă un răspuns