DISTRIBUIȚI

Smiley este primul artist din România care are o campanie exclusivă pe aplicația musical.ly, una dintre cele mai populare aplicații pentru adolescenți din întreaga lume.

Timp de trei zile, din 26 până în 28 mai, musical.ly va pune la dispoziția utilizatorilor săi hashtag-ul #DanceWithSmiley, va menține un pasaj din piesa ‘Domnu’ Smiley’ pe primul loc în recomandările de piese din România și din toate țările din Europa Centrală, va încuraja utilizatorii de musical.ly să creeze video-uri pe piesa lui Smiley și va afișa bannere cu acesta pe pagina principală a aplicației, se arată într-un comunicat de presă, citat de Agerpres.

„Smiley este primul artist din România care primește din partea musical.ly, aplicația-fenomen cu peste 200 de milioane de utilizatori în întreaga lume, cu cea mai mare comunitate video online acumulată în cel mai scurt timp, o campanie exclusivă pentru utilizatorii din România și întreaga Europa Centrală. Astfel că musical.ly, aplicația care este numărul 1 în peste 25 de țări ale lumii, printre care SUA, Marea Britanie și Germania, l-a ales pe Smiley pentru campanie exclusivă după ce a mai făcut campanii similare pentru Selena Gomez, Shakira, Lady Gaga, Flo Rida, Bruno Mars sau Nicki Minaj“, se arată în documentul citat.

„Este foarte cool aplicația, toată lumea de la HaHaHa Production se distrează cu ea. Am văzut campania pe care musical.ly a facut-o cu Bruno Mars și sunt bucuros că facem și noi asta cu piesa Domnu’ Smiley, sub hashtag-ul #DanceWithSmiley. Sper să se distreze cât mai multă lume cu refrenul meu”, a declarat Smiley, potrivit sursei citate.

Campania #DanceWithSmiley de pe musical.ly este parte din proiectul #Smiley10, un maraton de lansări, inovații și confesiuni muzicale care va ține un an de zile. Marea petrecere prin care Smiley sărbătorește 10 ani de carieră solo va avea loc pe 1 iunie, când va susține un concert aniversar la Arenele Romane din București.

Discuții

comments