DISTRIBUIȚI

UPDATE: Măsura declasificării a fost contestată în instanță de către reprezentanții hotelului, motiv pentru care decizia nu se aplică până la hotărârea instanței, conform OPC Constanța.

În plus, reprezentanții OPC spun că ei au luat măsura închiderii unora dintre camere, nu a întregii unități hoteliere, caz în care turistul va fi relocat
–––––
Un turist din Londra ne-a semnalat că ar putea fi victima unui înşelăciuni, după ce şi-a cumpărat bilete de vacanţă la Hotel Romanţa în Neptun, iar între timp, hotelul a fost declasificat.

Omul susţine că nu-i mai răspunde nimeni la recepţia hotelului şi nu ştie dacă îşi va recupera banii pe vacanţă.
Soţia lui trăieşte în România şi ne-a spus că şi-a cumpărat sejurul la Neptun cu 1.200 de lei, prin agenţia Litoralul Românesc, dar se teme că nu va avea parte nici de vacanţă şi nici de banii restituiţi. Daniela Teodorescu:

Am sunat la recepția hotelului, însă, până la această oră (13.32),reprezentanții unității nu au putut fi contactați.

Dacă la recepţia hotelului Romanţa nu va răspunde nimeni în continuare, turiştilor nu le rămâne de făcut decât să se convingă la faţa locului dacă unitatea funcţionează.

Ea face parte din cele declasificate luna trecută, de ministrul Turismului, Mircea Dobre.

Preşedintele Asociaţiei Litoral Delta Dunării, Cristian Bărhălescu, ne-a spus ce opţiuni are turistul în acest caz:

Foto – arhivă

Discuții

comments

Lasă un răspuns