COVASNA: Oferta turistică a judeţului, promovată la târgurile din Bucureşti, Budapesta şi Berlin
Oferta turistică a judeţului Covasna, axată în principal pe turismul nobiliar, balneologie şi ecoturism, a fost promovată la târgurile de turism de la Bucureşti, Budapesta şi Berlin, desfăşurate în ultimele două luni, informează conducerea Asociaţiei pentru Dezvoltarea Turismului Covasna.
Articol de Marian Stoica, 14 martie 2024, 12:30
Reprezentanţii asociaţiei au menţionat că participarea la cele trei târguri, organizate între 15-18 februarie la Bucureşti, 22-25 februarie la Budapesta şi 5-7 martie la Berlin, se înscrie în strategia de atragere a unui număr mai mare de turişti în judeţul Covasna.
„Echipa Visit Covasna, în cadrul ediţiei de primăvară a Târgului de Turism al României de la Romexpo, a prezentat oferta turistică a judeţului expozanţilor şi agenţiilor de turism la cel mai mare eveniment dedicat industriei turistice din ţară, desfăşurat la Bucureşti. Colegii asociaţiei s-au întâlnit şi cu jurnalistul şi regizorul britanic de documentare turistice Charlie Ottley, cu care au realizat anterior un film de promovare a judeţului Covasna (…) Totodată, asociaţia a promovat oferta turistică covăsneană la standul amenajat în comun cu asociaţiile de turism din judeţele Harghita şi Mureş la Centrul de Congrese şi Expoziţii Hungexpo Budapesta, unde au fost prezenţi 200 de expozanţi şi aproape 30 de mii de vizitatori. La standul regiunii a fost prezentată oferta turistică a acesteia, reuşind astfel să ofere vizitatorilor o gamă şi mai largă şi mai atractivă de obiective turistice, evenimente şi unităţi de cazare, iar vizitatorii au fost interesaţi, printre altele, de atracţiile turistice din zonă, de turismul rural, de facilităţile de camping şi de traseele de ciclism (…) La ITB Berlin, cel mai mare eveniment internaţional de turism care are loc în luna martie a fiecărui an, Visit Covasna a acordat o atenţie deosebită turismului balnear şi prezentării ofertelor de ospitalitate nobilă. Expoziţia a fost o ocazie excelentă pentru stabilirea de noi relaţii şi pentru aflarea celor mai recente tendinţe în turism, oferind în acelaşi timp profesioniştilor din domeniu posibilitatea de a schimba experienţe şi de a împărtăşi idei”, se arată într-un comunicat de presă, remis AGERPRES.
Articolul complet, AICI