Ascultă Radio Vacanța Live

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris
Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Articol de AP, 18 septembrie 2023, 22:31

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a început o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în luna septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă.

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

“Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, se mai arată în comunicatul Ministerului.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.

FOTO: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Instituțiile muzeale din cadrul Muzeului Municipiului București vor fi închise de Paști
Știri joi, 17 aprilie 2025, 08:30

Instituțiile muzeale din cadrul Muzeului Municipiului București vor fi închise de Paști

Unitățile muzeale din cadrul Muzeului Municipiului București (MMB) vor fi închise de Paști. Potrivit paginii de Facebook a MMB, cu prilejul...

Instituțiile muzeale din cadrul Muzeului Municipiului București vor fi închise de Paști
Gala Radio România Cultural 2025 și-a desemnat laureații
Știri miercuri, 16 aprilie 2025, 20:54

Gala Radio România Cultural 2025 și-a desemnat laureații

Evenimentul celebrează anual valorile culturale românești. Sala Radio a găzduit, miercuri seară, cea de-a XXIV-a ediție a Galei Premiilor Radio...

Gala Radio România Cultural 2025 și-a desemnat laureații
canionul 7 scari
Știri miercuri, 16 aprilie 2025, 20:00

Canionul 7 Scǎri si Tiroliana 7 Scări se deschid vineri

Vineri, 18 aprilie, se deschid obiectivele Canionul 7 Scǎri si Tiroliana 7 Scări. Potrivit Salvamont Săcele, programul de vizitare va fi între...

Canionul 7 Scǎri si Tiroliana 7 Scări se deschid vineri
Sfânta Lumină – adusă sâmbătă seara, de la Ierusalim
Știri miercuri, 16 aprilie 2025, 18:30

Sfânta Lumină – adusă sâmbătă seara, de la Ierusalim

Sfânta Lumină va fi adusă de la Ierusalim, sâmbătă seara, de superiorul Așezămintelor Patriarhiei Române la Locurile Sfinte, părintele...

Sfânta Lumină – adusă sâmbătă seara, de la Ierusalim
Știri miercuri, 16 aprilie 2025, 17:00

Muzeul Național de Artă al României – închis de Paște

Muzeul Național de Artă al României și instituțiile muzeale satelit – Muzeul Zambaccian și Muzeul Theodor Pallady – vor fi închise...

Muzeul Național de Artă al României – închis de Paște
Știri miercuri, 16 aprilie 2025, 15:30

Grădina Zoologică Brașov, deschisă de Paște

Grădina Zoologică Brașov rămâne deschisă de Paște. Reprezentanții parcului anunță că acesta va fi deschis în perioada sărbătorilor...

Grădina Zoologică Brașov, deschisă de Paște
Știri miercuri, 16 aprilie 2025, 09:20

Vremea, 16 aprilie 2025: Însorit în toată țara

Astăzi avem parte de o zi frumoasă în toată țara, cu maxime care ajung la 27 de grade Celsius. În Moldova dispar norii și urmează o zi...

Vremea, 16 aprilie 2025: Însorit în toată țara
Știri marți, 15 aprilie 2025, 20:48

Garnituri noi de tren, introduse de CFR Călători pe ruta București – Constanța și retur

Unitățile de material rulant modernizat din fonduri PNRR vor forma compunerea a patru trenuri (2 dus/ 2 retur). CFR Călători anunță că,...

Garnituri noi de tren, introduse de CFR Călători pe ruta București – Constanța și retur