Ascultă Radio Vacanța Live

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris
Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Articol de AP, 18 septembrie 2023, 22:31

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a început o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în luna septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă.

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

“Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, se mai arată în comunicatul Ministerului.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.

FOTO: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Designerul vestimentar Bianca Bucă, pe podiumul Milano Fashion Week
Știri vineri, 21 februarie 2025, 17:00

Designerul vestimentar Bianca Bucă, pe podiumul Milano Fashion Week

Creațiile sale vor fi prezentate publicului la Milano Fashion Day din cadrul ”Milano Fashion Week”, pe data de 2 martie, scrie Radio România...

Designerul vestimentar Bianca Bucă, pe podiumul Milano Fashion Week
Gabriel Liiceanu a înregistrat integral Jurnalul de la Păltiniș
Știri vineri, 21 februarie 2025, 16:20

Gabriel Liiceanu a înregistrat integral Jurnalul de la Păltiniș

Radio România Cultural anunță un eveniment editorial și cultural de excepție: Gabriel Liiceanu a înregistrat integral Jurnalul de la...

Gabriel Liiceanu a înregistrat integral Jurnalul de la Păltiniș
Ultima săptămână cu temperaturi sub media normală. Din 3 martie se schimbă vremea
Știri vineri, 21 februarie 2025, 09:26

Ultima săptămână cu temperaturi sub media normală. Din 3 martie se schimbă vremea

Urmează ultima săptămână cu temperaturi mai mici decât cele obişnuite, anunță meteorologii, referindu-se la perioada 24 februarie-3 martie....

Ultima săptămână cu temperaturi sub media normală. Din 3 martie se schimbă vremea
Palatul Copiilor Constanța organizează „Târgul de Primăvară”
Știri joi, 20 februarie 2025, 20:00

Palatul Copiilor Constanța organizează „Târgul de Primăvară”

Palatul Copiilor Constanța organizează „Târgul de Primăvară”, unde vizitatorii pot achiziționa creații unicat realizate de copii,...

Palatul Copiilor Constanța organizează „Târgul de Primăvară”
Știri joi, 20 februarie 2025, 17:00

Festivalul Piraților, la Sulina, în perioada 15-18 mai

Sulina va deveni destinația principală a iubitorilor de muzică bună, gastronomie autentică, slow life, natură nealterată și tradiții uitate...

Festivalul Piraților, la Sulina, în perioada 15-18 mai
Știri joi, 20 februarie 2025, 17:00

Temperaturi scăzute. Recomandări ISU și Salvamont

Până la finalul lunii februarie, vremea se va menține deosebit de rece în toată țara. ISU și Salvamont vin cu câteva recomandări. Vremea se...

Temperaturi scăzute. Recomandări ISU și Salvamont
Știri joi, 20 februarie 2025, 10:03

Vreme ideală pentru schi în Poiana Brașov

Pârtiile din Poiana Brașov sunt deschise, cu excepția pârtiei Subteleferic, unde continuă Campionatul Național de Schi Alpin. Poiana Brașov...

Vreme ideală pentru schi în Poiana Brașov
Știri joi, 20 februarie 2025, 09:28

Vremea 20 februarie: ger în toată țara

Astăzi, vremea se va menține rece în toată țara, cu temperaturi deosebit de scăzute în sud, est și centru. Maximele vor varia între -7 și 5...

Vremea 20 februarie: ger în toată țara