Românii pot reclama Wizz Air la Centrul European al Consumatorilor
ANPC nu poate amenda operatorul aerian, deoarece acesta nu are reprezentanță în România.
Articol de AP, 3 august 2023, 14:08 / actualizat: 4 august 2023, 11:29
Călătorii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, a anunțat Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.
Pagina de internet este pusă la dispoziție de Uniunea Europeană pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor.
Protecția Consumatorului (ANPC) nu poate amenda operatorul aerian, deoarece Wizz Air nu are reprezentanță în România.
Cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european și doresc să depună o plângere împotriva unei companii europene în vederea soluționării problemei.
În ultima perioadă, multe dintre zborurile companiei Wizz Air au avut întârzieri foarte mari sau chiar au fost anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulțumiri și plângeri din partea clienților, amintește Radio România Actualități.
Din această săptămână, Wizz Air operează zboruri pe Aeroportul Ghimbav/Brașov.