Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța, 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Zboruri Brașov – Madrid, în decembrie
Știri vineri, 6 septembrie 2024, 16:30

Zboruri Brașov – Madrid, în decembrie

Iarna aceasta, de pe Aeroportul de la Brașov se va putea zbura și spre capitala Spaniei. Compania Fly Lili anunță că din 14 decembrie încep noi...

Zboruri Brașov – Madrid, în decembrie
roma rrbv 2021
Știri vineri, 6 septembrie 2024, 15:00

Atenționare de călătorie. Greve în transportul public din Italia!

Atenţie, dacă vreți să călătoriți în Italia! Vor fi greve în transportul aeroportuar/aerian, feroviar şi public local, în perioada 7...

Atenționare de călătorie. Greve în transportul public din Italia!
Parcarea din faţa terminalului Plecări al Aeroportului Otopeni se închide
Știri vineri, 6 septembrie 2024, 13:55

Parcarea din faţa terminalului Plecări al Aeroportului Otopeni se închide

Parcarea din faţa terminalului Plecări al Aeroportului Otopeni se închide de luni din cauza lucrărilor la metrou, anunță Radio România...

Parcarea din faţa terminalului Plecări al Aeroportului Otopeni se închide
„Bucharest Street Food Festival” a fost anulat
Știri vineri, 6 septembrie 2024, 13:47

„Bucharest Street Food Festival” a fost anulat

Devierile anunţate pentru mijloacele de transport în comun nu vor mai avea loc, anunță Radio România București FM. Evenimentul „Bucharest...

„Bucharest Street Food Festival” a fost anulat
Știri vineri, 6 septembrie 2024, 13:30

Circulaţia pe Transfăgărăşan se închide, sâmbătă

Circulația pe Transfăgărăşan se va închide, sâmbătă, cu ocazia desfășurării celei de-a X-a ediții a competiției de triatlon Transfier...

Circulaţia pe Transfăgărăşan se închide, sâmbătă
Știri vineri, 6 septembrie 2024, 10:45

Încep Zilele Oraşului Băile Herculane

Evenimentul marchează finalul sezonului estival pe Valea Cernei. Zilele Oraşului Băile Herculane se desfășoară în acest sfârșit de...

Încep Zilele Oraşului Băile Herculane
Știri vineri, 6 septembrie 2024, 09:36

Vremea, 6 septembrie. Tepmeraturi ridicate în vest și sud-vest, ploi și răcoare în est

În partea de vest și sud-vest a țării se mențin temperaturile ridicate și astăzi. În schimb, în est va fi răcoare și va ploua. În Moldova...

Vremea, 6 septembrie. Tepmeraturi ridicate în vest și sud-vest, ploi și răcoare în est
Știri joi, 5 septembrie 2024, 14:00

Ediția de toamnă a Târgului Cetății, la Târgu Mureș

Producători și artizani din Mureș, Harghita, Sibiu, Maramureș, Suceava, Cluj și Bistrița vă așteaptă, de vineri, la Târgul Cetății....

Ediția de toamnă a Târgului Cetății, la Târgu Mureș