Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța, 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Teatrul Maghiar de Stat din Timișoara lansează programul incluziv „Teatru pentru toți”
Știri vineri, 17 ianuarie 2025, 18:30

Teatrul Maghiar de Stat din Timișoara lansează programul incluziv „Teatru pentru toți”

Primul spectacol din cadrul acestui program, „Zâna lebădă”, o poveste emoționantă și plină de magie, are loc în 28 ianuarie, ora 10.00....

Teatrul Maghiar de Stat din Timișoara lansează programul incluziv „Teatru pentru toți”
CRAIOVA: Au început pregătirile pentru Târgul de Paște
Știri vineri, 17 ianuarie 2025, 15:30

CRAIOVA: Au început pregătirile pentru Târgul de Paște

Craiova se pregătește pentru Târgul de Paște, un eveniment special ce va transforma Parcul „Nicolae Romanescu” într-un spectacol de culori...

CRAIOVA: Au început pregătirile pentru Târgul de Paște
Zboruri TAROM dus-întors către Belgrad și Sofia, de la 199 de euro, începând cu 1 martie
Știri vineri, 17 ianuarie 2025, 15:00

Zboruri TAROM dus-întors către Belgrad și Sofia, de la 199 de euro, începând cu 1 martie

Pasagerii TAROM vor beneficia de prețuri promoționale pentru zboruri dus-întors către Belgrad și Sofia, între 1 martie și 31 mai (data...

Zboruri TAROM dus-întors către Belgrad și Sofia, de la 199 de euro, începând cu 1 martie
avion wizz aeroport brasov
Știri vineri, 17 ianuarie 2025, 12:30

Mai multe zboruri între Brașov și Londra

Între 31 martie și 26 octombrie, Wizz Air va opera mai multe zboruri pe ruta Brașov – Londra. Veste bună pentru brașovenii care vor să...

Mai multe zboruri între Brașov și Londra
Știri vineri, 17 ianuarie 2025, 12:08

Un al 5-lea concert, programat de André Rieu la Cluj-Napoca

Biletele pot fi achiziţionate începând de vineri, 17 ianuarie. Violonistul olandez André Rieu pregăteşte o serie de spectacole la BT-Arena din...

Un al 5-lea concert, programat de André Rieu la Cluj-Napoca
Știri vineri, 17 ianuarie 2025, 10:48

ANM prognozează temperaturi mai ridicate decât cele normale

Următoarele săptămâni vor fi caracterizate de un deficit de precipitaţii. Meteorologii prognozează temperaturi peste normalul perioadei în...

ANM prognozează temperaturi mai ridicate decât cele normale
Știri vineri, 17 ianuarie 2025, 10:36

Poiana Brașov. Condiții excelente pentru schiori. Se deschide și pârtia Lupului inferior

Stratul de zăpadă bătută de pe pârtie măsoară 50 de cm în cea mai mare parte a domeniului schiabil din Poiana Brașov, ajungând la 60 de cm...

Poiana Brașov. Condiții excelente pentru schiori. Se deschide și pârtia Lupului inferior
Știri vineri, 17 ianuarie 2025, 09:43

Atenţionare de călătorie: Precipitaţii şi pericol de inundaţii, în Sicilia

Aeroportul din Catania informează că zborurile pot fi redirecţionate sau anulate şi recomandă pasagerilor să contacteze compania aeriană...

Atenţionare de călătorie: Precipitaţii şi pericol de inundaţii, în Sicilia