Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța, 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Designerul vestimentar Bianca Bucă, pe podiumul Milano Fashion Week
Știri vineri, 21 februarie 2025, 17:00

Designerul vestimentar Bianca Bucă, pe podiumul Milano Fashion Week

Creațiile sale vor fi prezentate publicului la Milano Fashion Day din cadrul ”Milano Fashion Week”, pe data de 2 martie, scrie Radio România...

Designerul vestimentar Bianca Bucă, pe podiumul Milano Fashion Week
Gabriel Liiceanu a înregistrat integral Jurnalul de la Păltiniș
Știri vineri, 21 februarie 2025, 16:20

Gabriel Liiceanu a înregistrat integral Jurnalul de la Păltiniș

Radio România Cultural anunță un eveniment editorial și cultural de excepție: Gabriel Liiceanu a înregistrat integral Jurnalul de la...

Gabriel Liiceanu a înregistrat integral Jurnalul de la Păltiniș
Ultima săptămână cu temperaturi sub media normală. Din 3 martie se schimbă vremea
Știri vineri, 21 februarie 2025, 09:26

Ultima săptămână cu temperaturi sub media normală. Din 3 martie se schimbă vremea

Urmează ultima săptămână cu temperaturi mai mici decât cele obişnuite, anunță meteorologii, referindu-se la perioada 24 februarie-3 martie....

Ultima săptămână cu temperaturi sub media normală. Din 3 martie se schimbă vremea
Palatul Copiilor Constanța organizează „Târgul de Primăvară”
Știri joi, 20 februarie 2025, 20:00

Palatul Copiilor Constanța organizează „Târgul de Primăvară”

Palatul Copiilor Constanța organizează „Târgul de Primăvară”, unde vizitatorii pot achiziționa creații unicat realizate de copii,...

Palatul Copiilor Constanța organizează „Târgul de Primăvară”
Știri joi, 20 februarie 2025, 17:00

Festivalul Piraților, la Sulina, în perioada 15-18 mai

Sulina va deveni destinația principală a iubitorilor de muzică bună, gastronomie autentică, slow life, natură nealterată și tradiții uitate...

Festivalul Piraților, la Sulina, în perioada 15-18 mai
Știri joi, 20 februarie 2025, 17:00

Temperaturi scăzute. Recomandări ISU și Salvamont

Până la finalul lunii februarie, vremea se va menține deosebit de rece în toată țara. ISU și Salvamont vin cu câteva recomandări. Vremea se...

Temperaturi scăzute. Recomandări ISU și Salvamont
Știri joi, 20 februarie 2025, 10:03

Vreme ideală pentru schi în Poiana Brașov

Pârtiile din Poiana Brașov sunt deschise, cu excepția pârtiei Subteleferic, unde continuă Campionatul Național de Schi Alpin. Poiana Brașov...

Vreme ideală pentru schi în Poiana Brașov
Știri joi, 20 februarie 2025, 09:28

Vremea 20 februarie: ger în toată țara

Astăzi, vremea se va menține rece în toată țara, cu temperaturi deosebit de scăzute în sud, est și centru. Maximele vor varia între -7 și 5...

Vremea 20 februarie: ger în toată țara