Stațiunea Mamaia are o nouă identitate vizuală
Propunerea lui Andrei Pașa a avut scorul cel mai mare în urma votului juriului acordat celor 3 propuneri finaliste.
Articol de AP, 12 aprilie 2024, 09:36
După o competiție strânsă, stațiunea Mamaia va avea o nouă identitate vizuală.
Andrei Pașa a câștigat concursul pentru logo-ul destinației de vacanță de pe litoralul românesc.
Propunerea acestuia a avut scorul cel mai mare în urma votului juriului acordat celor 3 propuneri finaliste, relatează Radio România Constanța.
“Am primit cu entuziasm vestea cea mare – conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute stațiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot pune umărul creativ la construirea unei povești de succes în turismul românesc. Mulțumesc pentru încredere!”, a declarat Andrei Pașa.
“Începem sezonul cu o imagine fresh, colorată, care reprezintă spiritul avangardist al stațiunii, explozia de tinerețe și de distracție. Nu întâmplător, suntem polul distracției de pe litoralul românesc! În zilele următoare, în urma ultimului feedback autorul propunerii câștigătoare va rafina în detaliu această variantă, va asocia un slogan și va crea manualul de identitate vizuală, unde vor fi incluse foarte multe variante și declinări. Într-o viitoare comunicare publică vom prezenta întregul manual, varianta finisată a logo-ului și sloganul”, a spus George Măndilă, președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Născut în Târgu-Mureș, Andrei Pașa lucrează ca freelancer, activând atât pe piața occidentală, cât și pe cea internă.
Majoritatea proiectelor în care a fost implicat sunt în domeniul brandingului și identității vizuale, cu obișnuitele declinări în diverse medii – web, print sau social media. Este interesat de tot ce ține de vizual, fotograf pasionat de digital, călător curios cu fiecare ocazie și ciclist de weekend.
Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a renunțat, în iulie 2023, la logo-ul propus, întrucât acesta era similar cu cel al unui complex rezidenţial din Spania.
Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost creată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța.
Pe parcursul sezonului estival 2023, asociația a organizat și a susținut desfășurarea mai multor evenimente, care s-au bucurat de participarea câtorva zeci de mii de turiști și constănțeni.